۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۵

تغییر ساختار داوری جهانی؛

گفتگوی سلیمی و داوران جهانی با رئیس فدراسیون جهانی کاراته

گفتگوی سلیمی و داوران جهانی با رئیس فدراسیون جهانی کاراته

در جلسه رئیس فدراسیون جهانی کاراته با نزدیک به ۳۰۰ داور از جمله جواد سلیمی از ایران، تغییر ساختار شورای داوران جهان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، جلسه مسئولان فدراسیون جهانی و نزدیک به ۳۰۰ داور کاراته از ۹۸ کشور جهان از جمله جواد سلیمی داور جهانی و رئیس شورای داوران کشورمان روز گذشته به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در آن درباره بازنگری ساختار شورای داوران فدراسیون جهانی، بحث و گفت و گو شد.

این نشست به ریاست «آنتونیو اسپینوز» رئیس فدراسیون جهانی و به درخواست «خاویر اسکالانته» رئیس شورای داوران جهان برگزار و یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه مطرح شد، سازماندهی مجدد شورای داوران WKF بود.

در جلسه مذکور همچنین درباره برنامه رقابت‌های آتی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بررسی قوانین پاراکاراته، آزمون داوری کاتا و به روزرسانی بخش داوری وب سایت رسمی فدراسیون جهانی بحث و گفت و گو شد.

رئیس فدراسیون جهانی در گفت و گو با داوران این رشته ورزشی اعلام داشت که فدراسیون جهانی به دنبال آن است تا با اقداماتی نظیر رتبه بندی جدید داوران، ساختار داوری فدراسیون جهانی را بهبود ببخشد.

کد خبر 5013636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha