۲۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲

راهیابی یک فیلم کوتاه از کاشان به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

راهیابی یک فیلم کوتاه از کاشان به جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

کاشان - فیلم کوتاه «ملاقات آخر» از کاشان به شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت راه یافت.

محمدمهدی فکریان کارگردان فیلم کوتاه «ملاقات آخر» در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فیلم کوتاه روایت کننده رشادت‌ها و دلاور مردی‌های تلاشگران مدافعان سلامت در منطقه کاشان در زمان شیوع ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه این فیلم به یاد نخستین شهید مدافع سلامت منطقه کاشان دکتر مجید فرهاد تولید شد، ابراز داشت: از سوی دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت فیلم داستانی کوتاه «ملاقات آخر» به بخش مدافعان سلامت این جشنواره راه پیدا کرد.

نویسنده و کارگردان فیلم «ملاقات آخر» با اشاره به اینکه این فیلم در فروردین ماه ۹۹ و به تهیه کنندگی محسن مشرقی تولید شد، تصریح کرد: تولید این اثر در مؤسسه رویش رسانه انجام و بازیگر این اثر نیز زهرا شیخ آرانی بود.

وی با اشاره به اینکه مدیر تصویربرداری این فیلم داستانی کوتاه داوود میرزابیگی و تدوین و صداگذاری آن توسط علی ظاهری کاشانی انجام شد، خاطرنشان کرد: از دیگر عوامل تولید این اثر می‌توان به پژمان علمدار زاده به عنوان مدیر تولید، سید محمدنعیم نصیری به عنوان گرافیک کار، مهدی دشتبان زاده به عنوان صدابردار، ساناز برجی خانی به عنوان عکاس و حمزه ابوالفضلی فرد به عنوان سازنده تیتراژ اشاره کرد.

کد خبر 5026258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha