۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۱۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

رسانه‌ها در خط مقدم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس

رسانه‌ها در خط مقدم تبیین ارزش‌های دفاع مقدس

قزوین-رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین ارزش های دفاع مقدس،گفت:رسانه باید بتواند تبیین صحیحی از توطئه‌های نظام سلطه از ابتدای انقلاب تا به امروز ارائه دهد.

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دفاع مقدس دانشگاه عزت و اقتدار این ملت است، اظهار کرد: امروز وظیفه انتقال دستاوردهای این دانشگاه عزت و اقتدار برعهده اصحاب رسانه است.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در تبیین دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس نقشی کلیدی، حساس و مهم بر عهده دارند و باید در این زمینه همت مضاعف داشته باشند.

کشاورز تصریح کرد: آنچه امروز به آن بیش از هر زمانی نیاز داریم بیان ارزش‌ها و دستاوردها و تفکری است که توانست ضمن اینکه ملت را در کنار یکدیگر منسجم و با قدرت نگه دارد، دفاع مقدس را نیز به پیروزی رساند.

وی عنوان کرد: رسانه باید بتواند تبیین صحیحی از توطئه‌های نظام سلطه از ابتدای انقلاب تا به امروز ارائه دهد و بدون شک در این بین نقش دفاع مقدس از همیشه پررنگ‌تر خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: دفاع مقدس اوج کینه‌توزی دشمن در آن برهه حساس بود و دشمن پس از مدت‌ها توطئه‌های مختلف از قبیل ترور و ناامن سازی کشور و کودتا به زعم خود از مهمترین حربه برای مقابله با این ملت و انقلاب آنها استفاده کرده بود.

وی ادامه داد: امروز نیز وضعیت به مثابه همان دوران است و دشمن باز در جنگی تمام عیار یکی از بزرگترین حربه‌های خود یعنی نبرد اقتصادی را به میدان آورده است.

کشاورز عنوان کرد: در این بین نقش رسانه به عنوان یک ابزار نرم‌افزاری مهم بسیار بی‌بدیل است و باید در خط مقدم این جبهه حضور داشته باشد.

وی تأکید کرد: تبیین دلایل پیروزی دفاع مقدس و تبیین پیچ تاریخی امروز کشور می‌تواند در آگاه‌سازی بیش از پیش مردم کمک کند.

کشاورز گفت: بسیج رسانه استان قزوین نیز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در برنامه‌هایی با همین محور تبیین را در دستور کار قرار داده و حدود ۱۰ برنامه پیش بینی کرده است.

وی اظهار کرد: برپایی هیئت قلم ویژه اصحاب رسانه به همراه مسابقه کتابخوانی، تشکیل قرارگاه رسانه‌ای، تجلیل از رزمندگان خبرنگار قزوینی، نشست رسانه و رسالت زینبی و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

کشاورز یادآور شد: برگزاری چهاردهمین جلسه دفاع همچنان باقیست به صورت مجازی نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان است که با هدف تبیین شرایط دفاع مقدس و رمز مقاومت و ایستادگی مردم برگزار خواهد شد.

کد خبر 5028890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha