۵ مهر ۱۳۹۹، ۷:۱۱

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نباید انتظار چندانی از رقابتهای جهانی کشتی داشت

نباید انتظار چندانی از رقابتهای جهانی کشتی داشت

مربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است با توجه به موج سوم کرونا در جهان به هیچ عنوان نمی‌توان مثل سالهای گذشته انتظار چندانی از رقابتهای جهانی داشت.

ابراهیم مهربان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هنوز اتحادیه جهانی کشتی در خصوص برگزاری قطعی رقابتهای جهانی اعلام نظر نکرده، گفت: هر چند گفته شده که این مسابقات در اواخر سالجاری میلادی برگزار می شود اما هنوز چیزی مشخص نیست. البته شرایط کاملا متفاوتی بر کشتی حاکم بوده و ما هم مثل خیلی از کشورهای دیگر نتوانسته ایم اردوهای آماده سازی را مثل گذشته برپا کنیم.

وی افزود: شیوع کرونا در جهان همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و ورزش نیز مثل خیلی از مسایل از این موضوع ضربه خورد. به همین دلیل اگر برگزاری رقابتهای جهانی قطعی و حتمی شود، باز هم نباید انتظار زیادی از سطح این پیکارها داشت. طبیعتا نباید توقع همان مسابقاتی را داشت که سالهای گذشته می دیدیم، چراکه مدتهاست کشتی ایران و خیلی از کشورهای صاحب نام، روزهای متفاوت و خاصی را به دلیل کرونا پشت سر می گذارند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: ماههاست که سالن های بدنسازی و تمرین به دلیل کرونا بسته است و بچه ها نتوانسته اند آنطور که باید و شاید تمرین کنند. در نتیجه امیدواریم در صورت قطعی شدن رقابتهای جهانی تصمیمات ویژه ای برای تمرینات بچه ها اتخاذ شود. کمااینکه ما از مدتی قبل با دقت بر تمرینات انفرادی و وضعیت بچه ها نظارت داریم. در مجموع اگر هم قرار بر برگزاری رقابتهای جهانی باشد با برنامه وانجام آنالیزهای دقیق در این مسابقات حضور یافت.

مهربان در پایان به رقابتهای لیگ برتر هم اشاره کرد و گفت:  آغاز  این مسابقات برای کشتی‌گیرانی که چند ماه از تمرینات همیشگی و رقابت های کشتی دور بودند واقعا مفید است، البته به عنوان کادر فنی تیم ملی نگرانی هایی نیز از برگزاری این مسابقات داریم که امیدواریم همه با آمادگی لازم وارد این مسابقات شوند و هیچ کشتی‌گیری دچار آسیب دیدگی نشود.

کد خبر 5030949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha