۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱

اسماعیلی در تذکر شفاهی:

‌گرانی کمر مردم را شکسته است/ رئیس‌جمهور درد مردم را نمی‌شنود

‌گرانی کمر مردم را شکسته است/ رئیس‌جمهور درد مردم را نمی‌شنود

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: تورم و گرانی کمر مردم به ویژه اقشارضعیف را شکسته اما رئیس جمهور اعتنایی به مشکلات مردم ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اسماعیلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: تورم، گرانی، مشکل مسکن، اشتغال جوانان و کاهش شدید سطح درآمد مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر کمر مردم را شکسته است و باید اوضاع نابسامان اقتصادی مردم را بدون فوت وقت دولتمردان اصلاح کنند.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی چرا دردهای مردم را نمی‌شنوید و جای تعجب دارد که هیچ اعتنایی به مشکلات مردم نمی‌کنید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور باید پاسخ دهد تا چه زمانی تراژدی غمبار کم توجهی به آموزش و پرورش و مطالبات به حق معلمان تمام می‌شود.

اسماعیلی گفت: فرهنگیان مشکلات عدیده‌ای دارند و باید دغدغه‌های آنان مرتفع و طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرا شود و همچنین وضعیت استخدامی معلمان تعیین تکلیف شود.

کد خبر 5031139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      4 0
      خدا پدرتو بیامرزه. تشک رویا ۲ شب پیش بود ۳ میلیون دیشب رفتم بخرم با کلی ناله دیدم شده ۶ میلیون و نیم. دیگه با زارزار هم نمیتونم بخرم. خدا رو خوش میاد؟ اینه زندگی؟ همش تو استرس ؟
    • یک خانم ایرانی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      0 0
      مادر پیری دارم که در یک خانه کلنگی بسیار فرسوده زندگی می کند وقتی برای دیدن مادرم میرم کلی غصه می خورم از مرحوم پدرم چیزی نمانده که بکوبیم از نو بسازیم یا تعویض کنیم یا جدیدش را بخریم مقداری پول داشتم می خواستم برای مادرم یک اپارتمان نقلی بخرم انقدر قیمتها بالا رفت که ارزویم را باید به گور ببرم .