۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹

لیگ قهرمانان آسیا - قطر

مربی پاختاکور: استقلال فیزیکی است اما آنها را به زحمت می‌اندازیم

مربی پاختاکور: استقلال فیزیکی است اما آنها را به زحمت می‌اندازیم

مربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان گفت: ما هم مثل استقلال تیم فیزیکی داریم و مطمئنا حریفمان را به زحمت خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «پیتر هویسترا» کمک مربی هلندی پاختاکور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: بازی با استقلال یک بازی مهم برای ماست. آنها یک تیم فیزیکی و قدرتمند هستند، اما ما هم تیمی فیزیکی داریم و می‌توانیم مقابل آنها مقاومت کنیم، این تیم را به زحمت بیندازیم و مطمئناً آنها را به زحمت خواهیم انداخت.

مربی تیم پاختاکور درباره وضعیت سرمربی این تیم تصریح کرد: «شوتا آرولادزه» سرمربی تیم ما وضعیتش پس از تست مثبت کرونا رو به بهبود است و مراقبت‌هایی که اینجا از او شده، باعث شده حال او رو به بهبود باشد.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌توانیم با سرمربی تیم‌مان در یک اتاق حضور داشته باشیم، اما از طریق تکنولوژی با او در ارتباط هستیم و در بازی مقابل استقلال هم با نقطه نظرات او بازی خواهیم کرد.

مربی تیم پاختاکور تاکید کرد: مانند بازی قبلی، در بازی مقابل استقلال هم برای شوتا آرولادزه، سرمربی تیم‌مان بازی خواهیم کرد و می‌خواهیم با صعود به مرحله بعدی، همچنان در مسابقات حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان فردا شنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. 

کد خبر 5032561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      0 0
      غول دیاباته مخصوص بازی های فیزیکی