۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد

۶ شهرستان گلستان در وضعیت سفید کرونا/۸درصد موارد بستری فوت کردند

۶ شهرستان گلستان در وضعیت سفید کرونا/۸درصد موارد بستری فوت کردند

گرگان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۶ شهرستان گلستان در وضعیت سفید و هشت شهرستان در وضعیت زرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل صبح سه شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: از ابتدای اسفندماه کرونا به صورت انفجاری در گلستان آغاز شد و در پیک اول به هزار و ۳۰۰ بیمار رسیدیم.

وی افزود: در تیرماه هم پیک دوم را شاهد بودیم اما هم اکنون کمتر از ۲۰۰ بیمار بستری داریم.

فاضل بیان کرد: هم اکنون ۶ شهرستان ما در وضعیت سفید و هشت شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی با بیان این که شاخص بستری به ۱.۳۸ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر رسیده است، گفت: ۹۹۴ نفر تاکنون بر اثر کووید ۱۹ با تست مثبت در گلستات فوت کردند که ۱۰ مورد کودکان زیر ۱۵ سال بوده است.

طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هشت درصد موارد بستری فوت کردند.

کد مطلب 5035806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha