۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اعلام کرد:

هوشمند سازی تمام مدارس کشور تا پایان برنامه ششم توسعه

هوشمند سازی تمام مدارس کشور تا پایان برنامه ششم توسعه

همدان - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت هوشمند سازی مدارس گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه تمامی مدارس کشور باید هوشمندسازی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت در پیگیری و اجرای مطلوب برنامه‌ها، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان همدان در جذب و پوشش دانش آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی عملکرد خوبی داشته است.

حاجی بابایی افزود: بر اساس آمارهای رسمی اعلام شده پوشش دانش آموزی استان همدان بالاتر از میانگین کشوری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت هوشمند سازی مدارس، گفت: بر اساس برنامه ششم تمامی مدارس باید هوشمندسازی شوند.

وی افزود: در استان همدان عزم جدی برای این کار وجود دارد و می‌توان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها زمینه‌های تحقق کامل آن را فراهم کرد.

کرد: همه بخش‌ها باید برای بهره مندی تمام دانش آموزان از آموزش‌های مجازی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، به میدان بیایند حاجی بابایی با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در ارائه آموزش‌های غیر حضوری و نقش شبکه شاد در این زمینه، عنوان کرد: همه بخش‌ها باید برای بهره مندی تمام دانش آموزان از آموزش‌های مجازی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، به میدان بیایند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان نیز گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقا جایگاه استان همدان داشته و شورای آموزش و پرورش همدان از جمله شوراهای برتر در سطح کشور است.

مصطفی آزادبخت افزود: کیفیت جلسات و تصمیم گیری ها در شورای آموزش و پرورش استان همدان در سطح مطلوبی است و خروجی خوبی داشته است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان همدان، گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در ارتقا این جایگاه داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امسال بازگشایی مدارس در استان همدان به نحو مطلوبی انجام شد، عنوان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان در اجرای برنامه‌های آموزشی و پرورشی خوب عمل کرده است.

آزادبخت با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: هر کس باید به سهم خود در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نقش آفرینی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: ۲۵ برنامه تحولی آموزش و پرورش، اجرای سند تحول بنیادین را سرعت بخشیده است

محمد پورداوود با اشاره راهکارهای عملیاتی سند تحول بنیادین، اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت ۲۵ برنامه تحولی برای اجرای این سند تدارک دیده که در بخش‌های مختلف ساری و جاری شده است.

پورداوود افزود: اجرای این برنامه‌ها نقش مهمی در شتاب بخشی به روند عملیاتی کردن سند تحول بنیادین داشته است.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت استان، گفت: این برنامه‌ها متناسب با ضرورت‌های زیست بوم جدید در شرایط کرونایی به نحو مطلوب دنبال می‌شود.
 

کد خبر 5039781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha