۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱

سازمان انرژی اتمی:

دانشمندان صنعت هسته‌ای آماده مقابله با زورگویی آمریکا هستند

دانشمندان صنعت هسته‌ای آماده مقابله با زورگویی آمریکا هستند

سازمان انرژی اتمی در پاسخ به ادعای جدید پومپئو در خصوص استفاده ایران از انرژی هسته‌ای اعلام کرد که دانشمندان صنعت هسته‌ای ایران آماده مقابله با زورگویی و یکجانبه‌گرایی دولت آمریکا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ادعای جدید وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص استفاده جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این ادعا در صفحه توئیتر خود نوشت: دانشمندان صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، گوش به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آماده مقابله با زورگویی و یکجانبه‌گرایی دولت ایالات متحده آمریکا در موضوع استفاده از انرژی هسته‌ای می‌باشند.

در ادامه این متن آمده است: آینده‌نگری در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، اصل راهبردی برای نظام اسلامی ایران است و قدرت هسته‌ای برای همیشه در تسلط ملت ایران خواهد بود.
 

کد خبر 5049165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      0 0
      اگر طرفین برجام در صنعت هسته ای ما سرمایه گذاری کنند و سهیم در تولید و صادرات انرژی و محصولات هسته ای ما بشوند از این طریق در حمایت از برنامه هسته ای ما منافع خواهند داشت و آمریکا در تحریم منزوی میشود
    • علی IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
      0 0
      با حمایت و همکاری طرف های باقی مانده در برجام برنامه هسته ای خود را می توانیم گسترش دهیم و به قطب تولید سوخت هسته ای و محصولات تولیدی از انرژی هسته ای مثل رادیو دارو تبدیل شویم و درآمد ارزی کسب کنیم