۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۱

میلاد بیگی در گفتگو با مهر:

با مهماندوست به طلای المپیک می‌اندیشم/پیشنهادات لیگ برتر جدی نیست

با مهماندوست به طلای المپیک می‌اندیشم/پیشنهادات لیگ برتر جدی نیست

ملی پوش ایرانی تکواندو آذربایجان گفت: رضا مهماندوست یکی از بهترین مربیان دنیاست و با کمک او به فکر مدال طلای بازیهای المپیک توکیو هستم.

میلاد بیگی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: تا قبل از شیوع ویروس کرونا تمرینات بسیار خوبی را در اردوی تیم ملی داشتیم و با رفع مشکلات گذشته از سوی فدراسیون، به دنبال رسیدن به موفقیت‌های بیشتر هستیم و در این راه با هدایت استاد مهماندوست به سختی تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا تمرینات تیم ملی را دچار وقفه کرد. البته که با تدابیر اتخاذ شده از سوی فدراسیون خیلی زود تمرینات به صورت محدود پیگیری شد ولی من از زمانی که ویروس کرونا همه گیر شد برای بودن کنار خانواده به ایران آمده‌ام و هنوز شرایط بازگشت به باکو فراهم نشده است.

دارنده دو طلای جهان در مورد حضور در المپیک هم گفت: از طریق سیستم رنکینگ موفق به کسب سهمیه حضور در بازی‌های المپیک شدم و در شرایط فعلی که سید ۲ هستم خدا را شکر جایگاه خوبی دارم و همه تلاشم را می‌کنم تا بعد از مدال برنزی که در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو کسب کردم، در توکیو با کمک و راهنمایی استاد مهماندوست بتوانم بهتر از دوره قبل مبارزه کرده و به مدال طلا دست پیدا کنم.

بیگی در مورد مبارزه در لیگ ایران هم گفت: چند تیم حاضر در این مسابقات پیشنهاداتی ارائه داده‌اند. البته که فقط یک تیم مستقیم با خودم صحبت کرده است، ولی هنوز چیزی جدی نشده و من هم به صورت انفرادی در تهران تمرین می‌کنم تا شرایط رفتن به آذربایجان فراهم شود. پس از مشورت با مربی شخصی خودم تصمیم گرفتم در لیگ برتر ایران مبارزه کنم، ولی همانطور که گفتم هنوز چیزی قطعی نشده است.

وی در پایان به شرایط خود در تیم ملی آذربایجان اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات مالی که مدتی بود تیم ملی را آزار می‌داد خدا را شکر رفع شده و پرداخت‌ها منظم انجام می‌شود. البته برخی معوقات باقی مانده که قول پرداخت آن را داده‌اند. بر همین اساس تیم ملی با هدایت خوب استاد مهماندوست برای حضوری موفق در بازی‌های المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کند و ان شاالله با رفع مشکل کرونا یک بار دیگر تلاش خود را برای کسب موفقیت‌های بیشتر از سر بگیریم.

کد خبر 5056327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha