۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳

معاون عمرانی استاندار سمنان:

تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری سمنان است

تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری سمنان است

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز استانداری است، گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف برخورد جدی در این باره می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر چهارشنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی ساخت و ساز غیر مجاز در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه تغییر کاربری باغ و اراضی طبیعی خط قرمز معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است، بیان کرد: در صورت بروز هرگونه تخلف، در چارچوب قانون باید با متخلفان برخورد شود.

وی با بیان اینکه ارائه هرگونه خدمات به مالکانی که به صورت غیرقانونی در حال ساخت و ساز هستند، ممنوع است، افزود: جلسات شهرستانی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت ماهانه به ریاست فرمانداران برگزار شود.

معاون استاندار سمنان ابراز کرد: شهرداری‌های استان برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نظارت‌های ویژه ای داشته باشند و به هیچ عنوان درآمد حاصل از ماده ۱۰۰ را جز منابع درآمد شهرداری به حساب نیاورند.

وی افزود: به طور قطع با تشکیل شعبه ویژه قضائی و فعالیت قاضی ویژه برای رسیدگی به جرایم، ساخت و سازهای غیرمجاز در استان کاهش چشمگیری می‌یابد.

کد خبر 5058661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha