۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

همت مضاعف برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا نیاز است

همت مضاعف برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا نیاز است

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا، آسیب‌دیدگان از کرونا هم بیشتر شده‌اند و باید همت مضاعفی برای یاری آنان به کار ببریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه نینوای استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی در نشست با اعضای هیئت رزمندگان اسلام استان اظهار کرد: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا، آسیب‌دیدگان از کرونا هم بیشتر شده‌اند و باید همت مضاعفی برای یاری آنان به کار ببریم.

وی گفت: همانطور که در زمان عدم نزول باران و رحمت الهی، نماز باران اقامه می‌کنیم؛ امروز هم برای دستیابی به توفیق در مبارزه با این بیماری باید از ادعیه، اذکار و اعتقادات خود استفاده کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: اگر بنای برگزاری برنامه‌های فرهنگی داریم، هیئت رزمندگان باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی متولی کار باشد تا کسی در این مراسم به بیماری کرونا مبتلا نشود.

وی با بیان اینکه باید اعتقادات دینی در جامعه تعمیق و نهادینه شود، یادآور شد: قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله اشارات امام خامنه‌ایی است و ما باید این دعای پرخیر و برکت را برای مردم تبیین کنیم.

سردار ملک شاهکوهی اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه می‌تواند یکی از اقدامات اساسی با هدف امیدآفرینی و همدلی برای مردم باشد که آغاز این حرکت از برکات رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

به گفته وی از زمان شروع این رزمایش تا کنون نزدیک به ۲۵۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است که تأمین این بسته‌ها و اقلام غذایی با کمک خیران، پایگاه‌های مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، نهادهای انقلابی و غیره انجام شده است.

کد خبر 5067615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha