۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۴

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

ترور شهید فخری‌زاده بی‌پاسخ نمی‌ماند

ترور شهید فخری‌زاده بی‌پاسخ نمی‌ماند

کرج - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه اقدام کینه‌توزانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نمی‌مانند، گفت: دشمنان با ترور شهید فخری‌زاده نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران شوند.

علی حدادی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران به دست عوامل صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها با ترور شهید فخری‌زاده عمق کینه خود از ملت ایران را نشان دادند و نمایان شد که ادعاهای انسان‌دوستانه غربی‌ها دروغی بیش نیست.

وی با بیان اینکه این اقدام کینه‌توزانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که با چنین اقدامات خبیثانه‌ای نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند و جوانان برومند این کشور راه شهدای هسته‌ای را به خوبی ادامه خواهند داد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس خاطرنشان کرد: اقدامات جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها به سرکردگی آمریکا نشان داد که تعامل با دشمن اشتباهی محض است و منجر به ضربه خوردن منافع ملی می‌شود.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن را عصبانی کرده است

وی ادامه داد: استکبار جهانی همه ابزار خود را به کار می‌برد تا سد راه پیشرفت جهان اسلام شود و در این راه هیچ روش ناجوانمردانه‌ای فروگذار نیست.

حدادی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن را عصبانی کرده است، گفت: به طور قطع این مقاومت در نهایت به شکست دشمنان منتهی خواهد شد، چراکه این وعده الهی است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان متذکر شد: بی‌شک از خون این شهید بزرگوار جوانه‌هایی خواهند رویید که در نهایت منجر به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شود.

کد خبر 5082832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha