۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۵

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا؛

تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه شکست خورد

تیم ملی بسکتبال ایران برابر سوریه شکست خورد

تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت های انتخابی کاپ آسیا برابر سوریه تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای گروه E پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا عصر امروز دوشنبه با جدال تیم ملی بسکتبال ایران و سوریه در دوحه قطر پیگیری شد که در پایان این دیدار نزدیک تیم ملی سوریه با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ ایران را شکست داد.

ملی پوشان ایران که در دیدار قبلی برابر عربستان به برتری رسیده بودند، برای تداوم صدرنشینی به مصاف سوریه رفتند و در حالی که تصور می‌شد بتوانند با برتری محسوس این حریف را شکست دهند، به دیوار سخت سوری‌ها خوردند و بازی تا کوارتر چهارم با نتیجه نزدیک پیش رفت.

در حالی که سه دقیقه پایان این بازی مانده بود و دو تیم در امتیاز ۶۵ مساوی بودند این سوری‌ها بودند که عملکرد بهتری روی تور داشتند و توانستند از شاگردان شاهین طبع پیش بیفتند و این برتری را تا پایان حفظ کنند و در نهایت ۷۷ بر ۷۰ برنده این بازی شوند.

محمد جمشیدی، آرون گرامی پور، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی و محمد حسن زاده ۵ بازیکن آغاز کننده این دیدار بودند.

تیم ملی ایران کوارتر اول را ۲۱ بر ۲۱ به تساوی کشاند، کوارتر دوم ۲۱ بر ۱۹ به سود ایران و کوارتر سوم و چهارم ۱۸ بر ۱۳ و ۱۹ بر ۱۵ به سود سوریه پایان یافت.

در پایان این دیدار محمد جمشیدی با کسب ۱۳ امتیاز امتیازآورترین بازیکن تیم ملی کشورمان بود و نمره کارایی ۱۳ را ثبت کرد. جرج کل با کسب ۳۴ امتیاز و نمره کارآیی ۳۶ بهترین بازیکن میدان شد.

ایران در جدول رده بندی گروه E با سه برد از ۴ بازی و با ۶ امتیاز صدرنشین باقی ماند. ملی پوشان ایران با یک پیروزی برابر عربستان و یک باخت مقابل سوریه کار خود را در پنجره دوم به پایان رساندند.

کد خبر 5084732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha