۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸

مسئول امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

مسئولان جمهوری اسلامی ایران زیر بار زورگویی دشمنان نخواهند رفت

مسئولان جمهوری اسلامی ایران زیر بار زورگویی دشمنان نخواهند رفت

بجنورد- مسئول امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه ملت و مسئولان جمهوری اسلامی هیچگاه زیر بار زورگویی‌های دشمنان نخواهند رفت، گفت: مسئولان باید ایستادگی خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مدیران باید بدانند که بهترین انسان‌ها، کسانی هستند که خدماتشان به مردم برسد لذا مسئولان تلاش کنند نیازهای مردم را رفع کنند.

مسئول امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: اینک فرصت خدمت به مردم برای همگان فراهم است و کسی نیست که بگوید نمی‌شود به مردم خدمت رسانی کرد پس مدیرانی که فرصت بیشتری دارند، به صورت بی منت در اختیار مردم باشند.

وی با بیان اینکه میدان ضربه زدن به دشمن را خود جمهوری اسلامی ایران تعریف می‌کند، افزود: میدان وارد کردن ضربه به دشمن را جمهوری اسلامی ایران تعریف می‌کند و دشمنان ما بدانند امروز در نقاطی که حتی خواب آنها را هم نمی‌بینند حضور فعال و تأثیرگذار داریم.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه ایران ضربات زیادی را به دشمنان وارد کرده، گفت: اینکه آنان مجبور می‌شود در داخل کشور دست به ترور بزنند به معنی این است که پیش تر ضربات زیادی را از ملت خورده‌اند.

مسئول امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به مقاومت مثال زدنی ملت ایران پس از انقلاب تا کنون گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون اقدامات بسیار زیادی را در منطقه و فرامنطقه انجام داده و خواهد داد و حرف دشمنان تنها در حد حرف باقی خواهد ماند؛ آنها دم از محدودیت موشکی جمهوری اسلامی می‌زنند چرا که می‌دانند نقطه قوت ما چیست.

وی با تاکید بر اینکه ملت و مسئولان جمهوری اسلامی هیچگاه زیر بار زورگویی‌های دشمنان نخواهند رفت، افزود: مردم تاکنون به خوبی در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمن ایستادگی کردند اما مسئولان باید ایستادگی خود را افزایش داده تا از مردم عقب نمانند.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: تاکنون در قبال تحریم استعدادهای بسیار زیادی را در کشور به دست آوردیم و قطعاً سربلندی‌های بسیاری را پیدا خواهیم کرد.

مسئول امور حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در انتها با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین نوری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد گفت: تمامی جریانات سیاسی و گروه‌های حزبی استان نسبت به این انتصاب نگاه مثبت و حتی بالاتر از آن داشتند چرا که حجت‌الاسلام نوری فردی ارزشمند، ولایتمدار، دارای شخصیت اخلاقی، اخلاص، منصف، و دارای تعادل رفتاری است.

کد خبر 5091811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha