۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

تامین ۱۰۰ درصد نهاده‌های دامی مرغداران در آذربایجان شرقی

 تامین ۱۰۰ درصد نهاده‌های دامی مرغداران در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از تامین ۱۰۰ درصد نهاده‌های دامی مرغداران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی و همدلی فعالین صنعت مرغداری استان مخصوصاً مرغداران محترم که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی قیمت اقلام غذایی علی الخصوص گوشت مرغ و گوجه فرنگی در هفدهم ربیع الاول صادر فرموده بودند، توانستیم در چهار روز متوالی قیمت نهایی گوشت مرغ قابل طبخ در تمامی نواحی استان را در سقف ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تثبیت و پایدار سازیم.

وی، ادامه داد: پس از صدور دستور مقام معظم رهبری هم عوامل وزارت جهادکشاورزی و هم بخش خصوصی و مرغداران وارد عمل شدند تا فرمایشات ایشان را اجرایی کنند.

فتحی گفت: در استان آذربایجان شرقی چهارمین روز متوالی است که مرغ زنده به قیمت ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشوری تحویل کشتارگاه‌ها می‌گردد و در نهایت مرغ قابل طبخ در فروشگاه‌ها با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی و هماهنگی کلیه دستگاه‌ها و مرغداران این امر بطور کامل عملیاتی شد که جا دارد از زحمات همه منجمله دستگاه‌های قضائی، نظارتی، سازمان صمت، استانداری و خاصه مرغداران و کشتارگاه‌ها تشکر کنم که با همکاری و هماهنگی‌های لازم، سازمان جهادکشاورزی استان را در نهایی کردن قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار مرغ مساعدت کردند.

وی گفت: موضوع دیگری که لازم است به اطلاع مرغداران و فعالان صنعت مرغداری رسانده شود این نکته است که تأمین ۱۰۰ درصدی نهاده‌های دامی که جوجه ریزی آن از ۲۳ مهرماه به بعد و البته جوجه ریزی های بعد از آن نیز در راستای تثبیت بازار و پایداری قیمت گوشت مرغ برعهده سازمان جهادکشاورزی گذاشته شده است لذا مرغداران و بهره برداران این صنعت با خیال راحت و بدون دغدغه نسبت به ادامه فعالیت تولیدی خود کوشا باشند.

کد خبر 5092054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha