در جیزان رخ داد؛

حملات برق آسای انصارالله یمن به ارتش عربستان

حملات برق آسای انصارالله یمن به ارتش عربستان

رزمندگان انصارالله یمن حملات برق آسایی به مواضع ارتش عربستان و مزدوران آن در محور استان جیزان در نزدیکی مرز با یمن انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملات برق آسایی به مواضع ارتش عربستان و مزدوران آن در محور استان جیزان در نزدیکی مرز با یمن انجام دادند.

اداره اطلاع رسانی جنگی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تصاویری از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت مواضع نظامیان سعودی و مزدوران آنها در مناطق الردحه و المستحدث در وادی جاره در استان جیزان در جنوب غرب عربستان به نمایش گذاشت.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از چند محور حملات برق آسایی به ارتش سعودی انجام دادند و این پس از هدف قرار دادن مواضع ارتش عربستان با سلاح سنگین رخ داد.

این در حالی است که دو روز قبل هم ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع ارتش سعودی و مزدوران سودانی را در جبل جحفان در جیزان را هدف قرار داده بودند.

کد خبر 5095054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 0
      مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلً
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      0 0
      خدا انشاالله حافظ مظلومین یمن باشه وانصارالله انشاالله پیروزنهایی است به حول وقوه الهی .مرگ برال سقوط خبیث
    • فادران IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      0 0
      یمن باید مواظب باشد افرادی که ازعربستان به یمن به دلخواه خود تسلیم شدند شاید طرحی باشد و برنامه ریزی عربستان با همکاری اسرائیل معلوم نیست ممکن است درداخل بدن و یا به نحوی سیستمهای مخابراتی همراهشان باشد خدا پشت پناه شیرمردان جبهه حق یمن که همگی متحد و یک پارچه هستند و مانند ایرانیان هزار چهره نیستند