۹ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۲۹

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

فولاد خوزستان تیمی سازمان‌یافته است/از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

فولاد خوزستان تیمی سازمان‌یافته است/از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: فولاد خوزستان تیمی سازمان‌یافته و تا این هفته نتایج خوبی را کسب کرد و در تلاش هستیم تا با ارائه بازی خوب، با امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فاضلی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار بازی فردا با تیم فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولاد خوزستان تیمی خوب و سازمان‌یافته است که از مدیریت این باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان جز نفرات شاخص هستند.

وی افزود: برنامه‌ها را با بازیکنان مرور کردیم و آماده بازی فردا هستیم و می‌رویم که به امید خدا بازی را خوبی برابر تیم قدرتمند فولاد داشته باشیم.

فاضلی به فشردگی بازی‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: هفته گذشته بازی سختی را برابر پرسپولیس انجام دادیم و به لحاظ تمرینی نمی‌توانستیم کار زیادی را انجام دهیم و بیشتر به ریکاوری بازیکنان پرداختیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اختلاف با کادر فنی فولاد نیز گفت: کادر فنی فولاد از دوستان ما هستند و هیچ مشکلی نداریم اما ما در زمین رقابت با هم می‌کنیم و بیرون زمین با هم دوست هستیم.

فاضلی با اشاره به اینکه امیدوارم فردا هر دو تیم بازی خوبی را ارائه بدهند، عنوان کرد: ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را داشتیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

بازی تیم‌های فولاد خوزستان و نساجی مازندران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود.

کد خبر 5108130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha