مسئول گروه تواشیح محمد رسول الله در گفتگو با مهر خبرداد؛

تولید نماهنگ «رایه النصر» در حرم های مطهر کربلا و سوریه

تولید نماهنگ «رایه النصر» در حرم های مطهر کربلا و سوریه

رحیم قربانی مسئول گروه تواشیح محمد رسول الله از تولید اثری ماندگار در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان «رایه النصر» در حرم های مطهر کربلا و حرم حضرت زینب(س) خبرداد.

رحیم قربانی مسئول گروه محمد رسول الله (ص) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گروه تواشیح و همخوانی محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نماهنگی تولید کرده است.

وی با اشاره به اینکه این نماهنگ در سطح ملی و بین‌المللی تولید شده است، ادامه داد: در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت، سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله صلوات الله علیه تهران بزرگ اقدام به تولید نماهنگ و اثری فاخر در سطح ملی و بین‌المللی با عنوان «رایه النصر» با محوریت اجرای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله صلوات الله علیه بسیج تهران کرده است.

قربانی با اشاره به عوامل این نماهنگ اظهار داشت: شعر نماهنگ رایه النصر توسط میثم حاتم سروده شد و آهنگسازی و تنظیم این اثر را هم استاد هادی آرزم بر عهده گرفته است. همچنین محمد تربتی طرقبه نیز کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

مسئول گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) با تاکید بر مشارکت کشورهای مقاومت در تولید این اثر اضافه کرد: در تولید این اثر ویژه علاوه بر گروه همخوانی محمد رسول الله صلوات الله علیه گروه‌های همخوانی از عراق و سوریه هم حضور و همکاری داشته‌اند.

وی در خصوص محل‌های تصویر برداری این اثر بیان کرد: این اثر در کربلا و بین‌الحرمین ونیز حرم حضرت زینب سلام الله علیها تصویربرداری شده است. در ایران نیز در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصویربرداری‌ها انجام گرفت و با هماهنگی با گروه‌های تواشیح کرمان بر سر مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان نیز گروه‌های نورالزهرا (س)، پیامبر اعظم (ص) و ثقلین به اجرا پرداخته و تصویر برداری صورت گرفت.

قربانی در پایان با اشاره به نهادها و سازمان‌های مشارکت کننده افزود: در تولید این اثر مؤسسه انوار رسول اعظم (ص)، مؤسسه ثقل الاکبر عراق، مرکز دارالشهدا للقرآن الکریم سوریه و همچنین سازمان دارالقرآن کریم ایران و نیز اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان همکاری داشتند.

کد خبر 5108470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha