۲۵ دی ۱۳۹۹، ۲۳:۰۲

مدیرکل ارشاد لرستان مطرح کرد؛

وعده افتتاح ۲ پروژه کتابخانه‌ای لرستان در ایام دهه فجر امسال

وعده افتتاح ۲ پروژه کتابخانه‌ای لرستان در ایام دهه فجر امسال

بروجرد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: تا دهه فجر امسال کتابخانه شهید باهنر بروجرد و همچنین کتابخانه درجه یک الیگودرز به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین فتایی امروز پنج شنبه در بازدید از پروژه بازسازی کتابخانه شهید باهنر بروجرد، گفت: کتابخانه شهید باهنر بروجرد، قدیمی ترین کتابخانه استان است که پروژه بازسازی آن به این اداره کل واگذار شد.

وی، تصریح کرد: این کتابخانه با اعتباری نزدیک به سه میلیارد تومان در دو طبقه و با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در دست تکمیل است و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: این پروژه در دهه فجر امسال به همراه کتابخانه درجه یک الیگودرز به بهره برداری رسیده و در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار می‌گیرد.

فتایی، بیان داشت: کتابخانه درجه یک الیگودرز نیز که تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حال اتمام است.

محمود ثمینی معاون استاندار لرستان نیز در این بازدید با اشاره به لزوم افزایش فضاهای تخصصی فرهنگی و هنری در استان، گفت: شهرستان بروجرد یک قطب فرهنگی و هنری در کشور است و باید در زمینه زیرساخت‌های تخصصی با کمبود مواجه نباشد.

وی، افزود: خوشبختانه دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ دارد و ما نیز در راستای همین خط مشی از تمام ظرفیت موجود در جهت اتمام پروژه‌های فرهنگی و هنری استان بهره می‌گیریم.

کد خبر 5122463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha