۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴

نماینده مردم کرج در مجلس:

برخی مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت و بعضی دیگر خلأ قانونی است

برخی مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت و بعضی دیگر خلأ قانونی است

کرج - نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: برخی مشکلات کشور ناشی از سوءمدیریت و بعضی دیگر خلأ قانونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباسی بعد از ظهر پنج‌شنبه در شورای اداری شهرستان اشتهارد با تأکید بر اینکه مسئولان با تندی با مردم برخورد نکنند، گفت: برخی مشکلات کشور و استان البرز ناشی از سوءمدیریت و بعضی دیگر خلأ قانونی است.

وی با بیان اینکه قوانین نباید در مناطق مختلف به صورت متفاوت اجرا شود، تصریح کرد: تقاضا دارم ناراضی‌سازی در کشور و استان البرز توسط مسئولان انجام نشود.

مردم از برخی پروژه‌ها گلایه دارند

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به اینکه مردم از برخی پروژه‌ها گلایه دارند، خاطرنشان کرد: در شهرک‌های صنعتی اگر پروژه‌ای شروع می‌شود باید پیوست زیست‌محیطی داشته باشند تا مشکلات اضافه‌ای به مردم به ویژه شهرستان اشتهارد تحمیل نشود.

وی با تأکید بر اینکه کشور هم به صنعت و هم به محیط زیست نیازمند است، یادآور شد: بازچرخانی آب در شهرک‌های صنعتی استان البرز اهمیت زیادی دارد و این موضوع کمی از مشکلات آب در استان و شهرستان اشتهارد را حل خواهد کرد.

پیوست فرهنگی دومین عامل در توسعه

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس پیوست فرهنگی دومین عامل مهم در توسعه و ایجاد پروژه‌های جدید است، بیان کرد: از پساب شهرستان اشتهارد می‌توان در حوزه کشاورزی و گلخانه‌ای استفاده کرد که باید به جد پیگیری شود.

عباسی با انتقاد از اینکه تولید پنبه در اشتهارد از یک هزار و ۵۰۰ هکتار به ۵۰ هکتار رسیده است، افزود: نیمی از پنبه مصرفی در کشور واردات است که رایزنی‌های در این مورد با وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.

وی متذکر شد: نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی درباره خرید ۱۰ کمباین برای پنبه‌کاران نوشته شد و قول مساعد برای خرید این کمباین‌ها از سوی دولت داده شده است که اعتبار آن بیش از ۳ میلیون یورو است که استان البرز هم سهمی از آن دارد.

کد خبر 5133243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha