۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

جهانپور:

سازمان غذا و دارو مرجع تایید واکسن‌های کرونا است

سازمان غذا و دارو مرجع تایید واکسن‌های کرونا است

سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اظهارات یکی از متخصصان داخلی در خصوص واکسن‌های وارداتی، گفت: تنها مرجع صلاحیت دار برای تأیید واکسن‌های داخلی و خارجی سازمان غذا و دارو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جهانپور در واکنش به سخنان این پزشک افزود: ایشان شأنی برای ارزیابی واکسن‌های دیگر ندارند چنان‌که ورودی در این موضوع هم نداشته‌اند.

وی در ادامه کنایه‌ای هم به واکسن ایرانی کرونا که این متخصص مسؤول ارزیابی آن است، زد و افزود: مرجع تأیید واکسن از جمله واکسن داخلی که ایشان مسؤول کارآزمایی بالینی آن هستند، سازمان غذا و دارو است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اضافه کرد: اگر مطالعه‌ای در این زمینه دارند مثل کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی که انجام می‌دهند، می‌توانند به سازمان غذا و دارو جهت بررسی ارائه دهند. در غیر این صورت، اظهارنظر سلیقه‌ای، وجهه علمی و فنی نخواهد داشت.

اظهار نظر یکی از متخصصان داخلی در خصوص نوع واکسن وارداتی در روزهای گذشته سبب سو استفاده رسانه‌های معاند شد. این در حالی است که اصالت محتوای اظهارات این متخصص هنوز تأیید نشده است.

کد خبر 5134297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      جالب است بین خودشون هم اختلاف برا تایید واکسن وجود دارد آنوقت چه طوری میخواند مردم را برای زدن واکسن قانع کنند وقتی که خودشون نمیتوانند با دلایل قاطع همدیگه را قانع کنند
    • پزشک IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      بعضیا فقط می خوان مردم تا خرداد نگه دارن . تا واکسن خودشون رو به مردم تحمیل کنن. تا اون موقع هم هر چقدر مردن فدا سرشون.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      دکتر جهانپور برخی اوقات هنگام صحبتهایشان حاشیه درست می کند .در حالیکه سخنگو بایستی سعی کند بشکلی کلمات را بگوید که حاشیه ساز نباشد .دراین موردخانم دکترمحرز گفته واکسن روسی نمی زنه .خب نزنه .ایشان بهتر بود اینطور تحکم آمیز صحبت نکنه .و طبق رویه تایید سازمان غذا و دارو را طبق بررسی اعلام کنه.
    • سوادكوهى IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      0 0
      اظهارات اقاى دكتر جهانبخش كيانوش در رابطه با واكسن روسى همه مصلحتى است مسائل سياسى را با سلامت مردم گره نزنيد : ز كس گر نترسى بترس از خدا