۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۴۹

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

طرح گردشگری ۱۹ استان کشور تهیه شده است

طرح گردشگری ۱۹ استان کشور تهیه شده است

گرگان- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح جامع گردشگری برای ۱۹ استان تهیه شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی تیموری شامگاه دوشنبه در نشست با هیأت مدیره جوامع گردشگری گلستان اظهارکرد: طرح جامع گردشگری در حال حاضر برای ۱۹ استان کشور تهیه شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان‌های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: طرح‌های جامع گردشگری استان‌ها با توجه به ظرفیت‌های خاص هر یک از آنها تدوین می‌شود.

وی با شاره به ظرفیت‌های گردشگری گلستان، افزود: در راستای توسعه گردشگری گلستان توافقنامه‌ای با پنج کشور ساحلی خزر منعقد شد و اجلاس آن به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تیموری با بیان اینکه کرونا گردشگری را دچار بحران کرده است، گفت: به دنبال گشایش مقطعی تورهای بوده تا به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

وی تأکید کرد: حوزه گردشگری تا عادی شدن شرایط از هر اقدامی که به شیوع بیماری کرونا دامن بزند، ممانعت خواهد کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: برنامه ملی توسعه گردشگری کشور که با همکاری سازمان جهانی گردشگری و یونسکو در حال تدوین است برای بازده زمانی ۱۰ ساله آینده تدوین و تا پایان مردادماه آماده خواهد شد.

کد خبر 5136823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha