۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۱۲

استاندار کرمانشاه:

کاهش بیماری کرونا در کرمانشاه از دستاوردهای طرح شهید سلیمانی است

کاهش بیماری کرونا در کرمانشاه از دستاوردهای طرح شهید سلیمانی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: کنترل و کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح شهید سلیمانی در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان که بعد از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه با حضور رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: در زمان جنگ تحمیلی حضرت امام (ره) دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را داد و مردم در اطاعت از این فرمایش امام و برای اداره و عبور از بحران جنگ، بسیج شدند.

وی افزود: در بحران کرونا مردم به این نتیجه رسیدند که با تشکیل بسیج ۸۰ میلیونی می‌توانند هم خود و هم هموطنانشان را از این بحران نجات دهند.

استاندار کرمانشاه به طرح شهید سلیمانی برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و ادامه داد: این طرح حراست کننده از سلامت مردم بوده و موجب شکل‌گیری یک انسجام ملی برای غلبه بر این بیماری شد.

بازوند با بیان اینکه در این طرح مردم مشارکت دو چندانی را انجام داده‌اند، گفت: شاخص‌های خوب استان کرمانشاه در کنترل و مدیریت این بیماری ماحصل همکاری و همراهی همگان است، هر چند که در این راه ممکن است سفره برخی از خانواده‌ها کوچک‌تر شده باشد.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم تاکید کرد و گفت: رعایت نکات بهداشتی در کنار دیگر برنامه‌های کنترلی می‌تواند موجب ریشه کنی این ویروس در کشور شود.

بازوند با اشاره به در پیش بودن ایام عید نوروز و خریدهای مربوط به این ایام تاکید کرد: اگر مردم با عادی انگاری موارد بهداشتی را رعایت نکنند، مجبور به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها کرونایی در استان خواهیم شد.

گفتنی است که در پایان این جلسه با حضور رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از نمایندگان اقشار مختلف در طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 5138530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha