۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۱۴

بسیجیان جامعه زنان اهواز با آرمان انقلاب تجدید بیعت کردند

بسیجیان جامعه زنان اهواز با آرمان انقلاب تجدید بیعت کردند

اهواز- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: بسیجیان جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) شهرستان اهواز امروز آمدند تا مجدداً با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر میرعلایی عصر امروز چهارشنبه در گردهمایی دختران انقلاب در محل مصلای اهواز که با حضور یک هزار نفر از بانوان بسیجی سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز گردهمایی باشکوه با عنوان گردهمایی بزرگ دختران انقلاب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همان نشاطی که در سال ۵۷ این خواهران به عنوان پشتیبانی از نهضت داشتند و در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر بودند، برگزار شده است.

وی افزود: امروز هم در این گردهمایی باشکوه بانوان بسیجی برای برداشتن گام‌های بزرگ در گام دوم انقلاب اعلام آمادگی می‌کنند.‌

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) تصریح کرد: امروز به نمایندگی از خواهران پیامی را برای رهبر عزیزمان اعلام می‌کنیم که بسیجیان جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) شهرستان اهواز امروز آمدند تا مجدداً با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنند.

میرعلایی ادامه داد: همه قسم یاد می‌کنیم که تا آخرین نفس و تا آخرین نفر پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد و تا پرچم ایران را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) نسپاریم از پای نمی‌نشینیم.

کد خبر 5138650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha