۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد

ضرورت بهره گیری از فیوضات معنوی ماه رجب برای خودسازی

 ضرورت بهره گیری از فیوضات معنوی ماه رجب برای خودسازی

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از ماه رجب به عنوان ماه توسل به درگاه الهی یاد کرد و گفت: باید از فیوضات معنوی این ماه برای خودسازی بهره گرفت.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرا رسیدن ماه رجب، گفت؛ ماه رجب حاوی ارزش‌های معنوی و الهی است و آغاز بهار تکامل و تعالی روح است و از این ماه باید به بهترین شکل ممکن برای تعالی بهره گرفت.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه رجب المرجب و ولادت امام محمد باقر (ع) و با اشاره به وِیژگی های بسیار ممتاز این ماه برای مؤمنان و مسلمانان جهان، اظهار داشت: ماه رجب ماه دعا و نیایش، خودسازی، نماز و استغفار و آمرزش، ماه زیارت و دیدار اولیای الهی و ماه تهذیب اخلاق و رفتار و ماه رجب ماه نزول رحمت الهی و ماه مبارکی است که به فرموده پیامبر اکرم (ص) ماه استغفار امت اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ماه رجب را فرصت بسیار ارزشمند برای عمق بخشیدن به باورهای دینی و اعتقادی دانست و تصریح کرد: ماه رجب بهار خودسازی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی برای مؤمنان است و باید از این فرصت گرانبها برای تکامل و تعالی روح بهره گرفت.

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه سخنان خود ماه رجب را ماه خدا دانست و تاکید کرد: در دین اسلام و فرهنگ اسلامی ماه رجب از قداست و حرمت خاصی برخوردار است و خدای متعال ماه رجب را برای بهره گیری مؤمنان و مسلمانان از عظمت و ظرفیت خویش نهاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره اینکه ماه رجب ماه باران رحمت و نعمات الهی و ماه مغتنم شمردن فرصت‌ها در این ماه است، بیان داشت: باید تلاش کنیم از فرصت این ماه عزیز بیشترین بهره را ببریم و توفیق ورود به برکات ماه شعبان و رمضان را در این ماه دریافت کنیم.

کد خبر 5146640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha