۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵

پنجشنبه ۳۰ بهمن؛

دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر برگزار می‌شود

دومین همایش مدرسه تربیتی امام موسی صدر برگزار می‌شود

موضوع همایش امسال «مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام موسی صدر» است و دکتر معصومه عبدلی، دکتر خسرو باقری و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا صادق‌زاده سخنرانان این همایش مجازی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش «مدرسه تربیتی امام موسی صدر و دلالت‌های آن در زمان حاضر» به منظور تکریم جایگاه و نقش تربیتی امام موسی صدر، به مثابه الگویی نظری و عملی در سالروز حضور ایشان در کلیسای کبوشیین برگزار می‌شود.

مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر این همایش را با همکاری شورای عالی آموزش و پرورش به شکل آنلاین در سی‌ام بهمن ماه امسال برگزار می‌کند.

موضوع همایش امسال «مبانی تربیت اجتماعی از دیدگاه امام موسی صدر» است و دکتر معصومه عبدلی، دکتر خسرو باقری و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا صادق‌زاده سخنرانان این همایش مجازی خواهند بود که از طریق اسکای روم پخش می‌شود.

گفتنی است اولین همایش «مدرسه تربیتی امام موسی صدر» با حضور و سخنرانی دکتر سید محمد بطحائی، وزیر سابق آموزش و پرورش؛ آیت الله سید مصطفی محقق داماد، عضو پیوسته و رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین علی ذوعلم، رئیس سابق سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و دکتر مهدی نوید ادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و همچنین تشکیل ۲ میزگرد جداگانه علمی، بهمن ماه سال ۱۳۹۷ برگزار شده بود.

علاقه‌مندان برای استفاده از سخنرانی‌های این همایش می‌توانند پنجشنبه ۳۰ بهمن، ساعت ۱۰ تا ۱۲ از این لینک وارد شوند.

کد خبر 5147476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha