۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱

استاندار قزوین:

بیمارستان‌های استان قزوین بیش از ۷۰ سال قدمت دارند

بیمارستان‌های استان قزوین بیش از ۷۰ سال قدمت دارند

قزوین- استاندار قزوین گفت: بیمارستان‌های استان بیش از ۷۰ سال قدمت دارند و در صورت بروز حادثه استان می‌تواند آسیب‌های جدی را متحمل شود.

به گزارش خبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در استان قزوین رویارویی با ویروس کرونا سخت‌تر از شهرهای دیگر رقم خورد چرا که این استان علاوه بر اینکه نزدیک به پایتخت بود، صنعتی و مهاجر پذیر و مرکز مواصلاتی ۱۱ استان دیگر بود ولی با همکاری ستاد این مسائل مدیریت شد و در مقایسه با استان‌های همجوار همواره وضع بهتری داشته‌ایم.

استاندار قزوین بیان کرد: استان قزوین در موضوع وحدت و همدلی در کشور یک نمونه است و همه ظرفیت‌ها در همه حوزه‌ها برای خدمت به شدند، بدیهی است که وقتی هدف همه خدمت باشد دعوایی هم رخ نمی‌دهد.

وی یادآور شد: در این دوران شرایط سختی بر مردم تحمیل شد که مجبور شدند کسب و کارهای خود را تعطیل کنند اما صبورانه همراهی داشتند که نشان می‌دهد مردم هر جا خدمتگزار خود را خادم ببینند خودشان هم همراهی می‌کنند.

جمالی پور تصریح کرد: این رنگ‌های مختلف در تعریف بیماری کرونا نباید ما را فریب دهد، ما هر لحظه در معرض خطر هستیم و با فوت یکی از هموطنانمان به واسطه ویروس جهش یافته مدت ۱۴ روز در استان وضعیت فوق العاده داریم و از مردم می‌خواهیم که در این دوران مراقبت ویژه‌تری داشته باشند.

وی افزود: اینکه امروز می‌بینیم آمار دوباره رو به کاهش رفته است موجب شادی ما است و از نخبگان درخواست می‌کنیم در این زمینه یاری کننده مجموعه مدیریتی باشند و با دیدن مصلحت کشور همدلی موجود در جامعه را تقویت کنند.مهم‌ترین هدف ما پیشگیری است و نباید بگذاریم کار به درگیری کادر درمان برسد.

استاندار قزین در خاتمه با اشاره به وضعیت مراکز درمانی استان قزوین گفت: ما در استان قزوین نیازمند توجه ویژه به تکمیل حوزه درمانی هستیم، بیمارستان‌های استان بیش از ۷۰ سال قدمت دارند و در صورت بروز حادثه استان می‌تواند آسیب‌های جدی را متحمل شود.

کد خبر 5147663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha