۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۵۰

رییس مجمع نیروهای انقلاب شهرری:

اصحاب رسانه در وحدت آفرینی میان نیروهای انقلابی ری موثر باشند

اصحاب رسانه در وحدت آفرینی میان نیروهای انقلابی ری موثر باشند

ری- رییس مجمع نیروهای انقلاب شهرری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می توانند در وحدت آفرینی نیروهای انقلابی ری موثر باشند گفت: پذیرای مطالبات و انتقادات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن عامری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شناخت پیشکسوتان عرصه انقلاب و جهاد در شهرستان ری اهمیت زیادی دارد و امروز بخش عمده ای از بدنه انقلاب امروز در شهرری دیده نمی‌شود و ما قصد داریم کسانی که در انقلاب و دفاع از حرم تلاش کردند شناسایی کنیم.

عامری افزود: بعضی از بدنه نیروهای خوب و انقلابی جوانانی هستند که دیده نشدند و عمده بار سنگین این جریان بر دوش جوانان بوده و اگر امروز قرار است انقلاب با توسعه همراه باشد راهی جز اینکه بار بر دوش جوانان کارآمد و سازنده و انقلابی باشد نداریم.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه پس از شناسایی نیروهای انقلابی و جوانان انسجام بین نیروها است، مجموع نیروهای انقلابی ری کوه عظیمی از کسانی هستند که در شهرستان فعال می‌باشند، نیروهایی داریم که متخصص و فعال هستند و دارای جریانات اثر گذار هستند و باید شناسایی شوند.

عامری با اشاره به تأثیرگذار بودن اصناف گفت: بخش عمده ای از جریان انقلاب با نیروی عظیم بازاریان به وقوع پیوست.

وی رئیس مجمع نیروهای انقلاب شهرری با بیان اینکه ری شهرستانی قهرمان پرور کشور است افزود: اگر ورزشکاران در عرصه کارگزاران ورزشی ورود پیدا کنند ما خواهیم توانست افتخارات زیادی را کسب کنیم.

عامری عنوان داشت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند انسجام و وحدت را میان اعضای نیروهای انقلابی ری برقرار کند اصحاب رسانه است و نقایص را از رسانه‌ها پذیرا هستیم و می‌توانند در مطالبه گری کمک کنند و مطالبات مردم را بیان نمایند و در وحدت آفرینی نیروهای انقلابی ری مؤثر باشند.

کد خبر 5147990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha