۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

حق شناس در مخالفت با کلیات درآمدی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری مطرح کرد؛

بازگشت دوباره شهرداری بر مدار شهرفروشی

بازگشت دوباره شهرداری بر مدار شهرفروشی

عضو شورای اسلامی شهر تهران از بازگشت مجدد شهرداری تهران به شهر فروشی انتقاد کرد و گفت: امسال همچون ۳سال گذشته حوزه فرهنگی اجتماعی کمترین سهم را از بودجه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در مخالفت با کلیات بودجه گفت: نگاه این بودجه متاسفانه برخلاف انتظار براساس ضوابط و مصوبات شورا نیست و دارای انحرافات جدی است و برش یک پنجمی سالانه برنامه را ندارد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد گوشی در شهرداری برای شنیدن نیست و تلاش می‌شود بودجه با همین شکل پیش برود.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه افزایش بی قاعده سقف بودجه، بدون توجه به واقعیات درآمدی قابل قبول نیست، ابراز داشت: در ماه اسفند هنوز تحقق بودجه مان ۶۵ درصد است و شاید تا پایان اسفند به ۷۰ درصد برسیم، وقتی امسال از بودجه ۷۰ درصد را محقق کنیم چطور سال آینده بدون توجه به جذب منابع جدید و پایدار به دنبال افزایش بودجه هستیم.

وی با بیان اینکه چند سال است ما فریاد می زنیم جلوی شهر فروشی را بگیریم گفت: در یکسال گذشته بازگشت به شهر فروشی داشته‌ایم و این بازگشت به عقب است و فجایع زیست محیطی سلامت هوا و حجم بزرگ جمعیت نتیجه همین شهرفروشی هاست. امسال همچون ۳ سال گذشته حوزه فرهنگی اجتماعی کمترین سهم را از بودجه داشته است و این شرایط با شعارهای شورای شهر نمی‌خواند.

کد خبر 5152335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha