۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تا ۱۵ ماه آینده راه اندازی می‌شود

 بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تا ۱۵ ماه آینده راه اندازی می‌شود

اراک-رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پیش بینی می‌شود با تعیین پیمانکار جدید برای پروژه‌ی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تا ۱۵ ماه آینده این بیمارستان وارد چرخه درمانی دانشگاه علوم پزشکی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان اظهار کرد: مناقصه عمومی پیمانکار بیمارستان حضرت ولی عصر با حضور اعضا کمیسیون مناقصه، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده سازمان برنامه و بودجه استانداری مرکزی، نماینده وزارت بهداشت، گروه مشاوران پروژه ولیعصر (عج)، معاون توسعه، مدیران حراست، مالی، بودجه، بازرسی، حقوقی و دفتر فنی و نماینده ریاست دانشگاه انجام گرفت و نهایتاً پیمانکار جدید انتخاب شد.

وی افزود: با هم فکری و هم اندیشی تمامی اعضا، پیمانکاری با سابقه و متعهد در حوزه بیمارستان سازی که سابقه ساخت و تکمیل چند بیمارستان را در کارنامه کاری خود داشته است، انتخاب شد.

وی تاکید کرد: پروژه حضرت ولی عصر (عج) یک پروژه مهم و تأثیر گذار در حوزه سلامت استان مرکزی بوده و با تقسیم بندی پروژه به چند فاز ظرف چندین ماه آینده، فاز اول پروژه وارد مدار می‌شود و امیدواریم که در طی ۱۵ ماه کل پروژه وارد چرخه درمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک شود.

جمالیان گفت: یکی از دل مشغولی‌ها و نگرانی‌های دانشگاه همواره به ثمر نشستن این پروژه و انجام تعهدی است که نسبت به مردم استان مرکزی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر نشان کرد: استان مرکزی که یکی از استان‌های صنعتی مهم کشور است، از نظر سرانه تخت‌های بیمارستانی یکی از محروم‌ترین استان‌ها است و این بیمارستان قرار است حدود ٥٠٠ تخت به تخت‌های این استان اضافه کند.

وی یادآور شد: امیدواریم با توکل به خداوند متعال و تا قبل از شروع تعطیلات نوروز کارگاه تحویل پیمانکار داده شود و شاهد پیشرفت چشمگیر و بهره برداری این پروژه برای ارتقا و بهبود حوزه سلامت استان باشیم.

جمالیان گفت: اجرای هر طرح عمرانی در درجه اول به مدیریتی کارآمد و تأمین بودجه لازم برای ساخت و ساز نیازمند است و خلاء هر کدام از این دو پارامتر می‌تواند سرعت در اجرای آن را به تأخیر انداخته و موجب حیف و میل شدن سرمایه‌های ملی شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان ولیعصر (عج) نه تنها به مردم اراک و استان بلکه به استان‌های همجوار هم خدمات رسانی می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم شرکت اصالت به تعهدات خود طبق برنامه عمل کرده و هر چه زودتر شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه باشیم.

کد خبر 5154803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اراکی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      0 0
      ۱۵ماه دیگه یا۱۵ قرن دیگه بنظرمااراکیه تاظهورامام زمان افتتاح نمیشه آخه
    • قارنعلی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      0 0
      این بیمارستان اگر در قم بودتا1400 اماده می شد واقعا مسولین این کلان ده به درد گله چراندن می خورند هنوز در سمنگان گندم را روی زمین نگهداری می کنند پر از موش و.. می باشد