۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۵۶

گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان:

از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت می‌کنیم

از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت می‌کنیم

گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان طی بیانیه‌ای بر حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تاکید کرده و با بازماندگان فاجعه «خوجالی» ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان طی بیانیه ای بر حمایت از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تاکید کرده و با بازماندگان فاجعه خوجالی ابراز همدردی کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان را از رئیس و اعضای محترم هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جمهوری آذربایجان اعلام کرده و حمایت گروه دوستی پارلمانی را از هماهنگی‌های به عمل آمده در حوزه دیپلماسی پارلمانی و مواضع هیئت ابراز می‌داریم.

لازم می‌دانیم یک بار دیگر با تأکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری که در رأس آن‌ها، عدالت و احترام به کرامت انسان‌ها قرار دارد، اعلام نمائیم این گروه همواره به عناصر و مولفه‌های مهم از جمله «تمامیت ارضی کشورها» و همسایگان به ویژه تمامیت ارضی کشور دوست و برادر یعنی جمهوری آذربایجان تاکید نموده و از آن حمایت می‌کند.

همچنین مخالفت خود را با «اشغال» و حمله نظامی به شهرها و مناطق مسکونی در هر جای عالم اعلام نموده و از جمله با بازماندگان قربانیان واقعه دردناک خوجالی در دوره اشغال قره‌باغ اعلام همدردی می‌کنیم.

کد خبر 5156745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      0 4
      فیسبوک و تویتر و تلگرام فیلترن شما چجوری میرین اونجا و کانال میذارین؟ مردم چجوری برن اون کانالها رو ببینن؟ مگر شبکه های اجتماعی لولو نبودن؟
    • محمد عبدی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      0 4
      این قانون اسلام و دولت جمهوری اسلامی است که به تمام کشورها همسایه یا غیر مسلمان یا غیر احترام خاص دارد وبه تمامیت عرضی همه کشورها احترام مینماید لاکن بعضی کشورها یا دانسته یا ندانسته نمیخواهند قبول کنند درود بر اسلام ناب محمدی