۹ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۲۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

شانس اندک علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

شانس اندک علی کریمی در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

بجنورد- رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی شانس علی کریمی برای پیروزی در انتخابات ریاست این فدراسیون را پایین دانست.

حسین جعفرزاده در گفتگو با مهر با اشاره به انتخابات فردای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: افرادی باید سکان فوتبال را دست بگیرند که بتوانند در عرصه‌های مختلف نظیر توسعه زیرساخت‌های مناسب، توجه همه جانبه به آموزش مربیان، داوران و فوتبال پایه، توجه ویژه به فوتبال و فوتسال بانوان، توسعه تجهیزات داوری، کسب کرسی‌های بین‌المللی برای فوتبال ایران، تعامل خوب با فدراسیون کشورها و باشگاه‌های صاحب فوتبال، توسعه روابط بین‌الملل، بسترسازی مناسب اقتصادی، شفافیت در امور مالی فدراسیون و باشگاه‌ها، نگاه ویژه به مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فوتبال و …دارای برنامه مدون و راهبردی باشند.

رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی تصریح کرد: اشخاصی که دارای تجربه در عرصه‌های مختلف ورزشی باشند قطعاً می‌توانند بر مشکلات و حواشی ریز و درشت رشته پرطرفدار فوتبال فائق بیایند.

وی در ادامه افزود: اولویت بنده در انتخاب تخصص، کارآمدی، برنامه‌های مدون و رزومه کاری افراد است.

جعفرزاده خاطر نشان کرد: در گفتگوهای مستمری که با نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون داشتم صراحتاً به آن‌ها گفتم ماشین امضا نباشید و با چشمانی باز و مطابق با واقعیت‌های موجود تصمیم‌گیری کنید.

رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی بیان کرد: بین نامزدهای ریاست فدراسیون سه نفر (کیومرث هاشمی، مصطفی آجرلو، عزیزی خادم) دارای شانس یکسان هستند.

وی با اشاره به امتناع یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال از حضور در مناظره‌های تلویزیونی بیان کرد: این قبیل رفتارها باعث ذهنیت منفی رای‌دهندگان به نامزدهای انتخاباتی می‌شود و شانس انتخاب وی را کاهش می‌دهد.

رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی گفت: اشکال بزرگ برنامه نامزدهای انتخابات پست ریاست فدراسیون مشخص نبودن منابع جذب اعتبارات بود.

جعفرزاده در انتها تاکید کرد: در بخش استان‌ها رعایت عدالت، توجه ویژه به استان‌های کم برخوردار، اختصاص صد درصد حق عضویت‌ها، تعیین بودجه مشخص، افزایش حق تبلیغات محیطی به استان‌های کم برخوردار، تغییر در ساختار سازمان لیگ و… می‌تواند، اهم برنامه‌های مدنظر هر یک از افراد پیروز در انتخابات باشد.

کد خبر 5157672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قاسم DE ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
      2 0
      یک سوال ذهن من رو به عنوان یه هوادار فوتبال مشغول کرده اونم اینه این عزیزان واقعا فکر کردن چیزی بارشون هست و واقعا تخصصی دارن؟ هر کسی یه کت شلوار بپوشه قشنگ حرف بزنه مدیر خوبی نمیشه .برادر من زیاد در نقشت فرو رفتی لابیتون رای میاره تا 4 سالم شاهد تر زدن امثال شما باشیم
    • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      0 2
      منطقی است، آقای کریمی یک بازیکن بزرگ فوتبال ایران بود، که البته در دوره بازیگری به خاطر رفتارهایش نتوانست مثل دایی به اوج برسه، چه در بوندسلیگا یا تیم ملی و ... حالا هم روی همان روحیاتش که نوعی «سرکشی» است، قصد داره رئیس فدراسیون شود! خب برادر می امدی در میزگرد به صورت منطقی حرف هایت را می زدی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      2 0
      نه که تا حالا افراد متخصص راس فدراسیون بوده اند حال که نوبت به یک فوتبالی دلسوز رسیده همه از تخصص دم می زنید تواین مملکت تاحال پاچه خوار وچند چهره راس کار بوده دست بردارید می‌ترسید نونتون آجر بشه والا ‌شماها درد ملت راندارید
    • مانی IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      0 0
      نه این که حالا همه چیز فوتبال ایران بر اساس تخصص و نقشه ها و برنامه های راهبردی بوده که گیر دادین به علی کریمی. حناتون دیگه رنگی نداره! فوتبال رو نابود کردین با این انتخاب هاتون!
    • د IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 0
      مقایسه علی کریمی با حاجی صفی آسمان تا زمین است ولی برای ما مردم سخت است که یک بچه سسول به علی کریمی رای ندهد تا چهار سال این آقای به پایان برسد هر روز خدا صفی را سرزنشت می کنم ( اگر روز تو صفی به جای بزرگ فوتبال ایران میناوند و انصاری بود مردم به تو چه می گویند دیدید که برای این نفر مردم چه کردند بر