۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۳۳

در حضور صالحی امیری انجام می‌شود

تقدیر از سهراب مرادی با اهدای کلید یک واحد آپارتمان

تقدیر از سهراب مرادی با اهدای کلید یک واحد آپارتمان

در مراسمی با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و به پاس قهرمانی‌های سهراب مرادی در رویدادهای مختلف به خصوص المپیک ریو، با اهدای کلید یک واحد آپارتمان از وی تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مقرر شد تا صبح امروز چهارشنبه طی مراسمی از افتخارات سهراب مرادی وزنه بردار کشورمان تجلیل و تقدیر شود.

به همین منظور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک عازم اصفهان شدند.

در این مراسم کلید یک واحد آپارتمان به پاس قهرمانی های ارزنده سهراب مرادی در رویدادهای مختلف بخصوص المپیک ۲۰۱۶ ریو از سوی استانداری و اداره کل ورزش اصفهان به این قهرمان ارزنده اهداء خواهد شد.

همچنین مقرر شد از تمبر یادبود این قهرمان و همچنین سردیسی که توسط موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک طراحی، ساخت و آماده شده رونمایی گردد.

در حاشیه این سفر صالحی امیری و هیات همراه دیداری را با دست اندرکاران اداره کل ورزش و روسای هیات‌های ورزشی استان خواهند داشت و در مراسم کلنگ زنی دو پروژه ورزشی نیز شرکت خواهند کرد.

کد خبر 5160604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha