۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۱۰

فرماندار گلپایگان:

ایجاد پایگاه سوم اورژانس جاده ای در گلپایگان ضروری است

ایجاد پایگاه سوم اورژانس جاده ای در گلپایگان ضروری است

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: مسیر پنج راهی و راه تیکن- اصفهان در گلپایگان از حادثه خیزترین جاده‌های شهرستان است و ایجاد در پایگاه سوم اورژانس در یکی از این دو مسیر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یار محمدیان عصر پنجشنبه در آئین افتتاح آزمایشگاه و داروخانه بیمارستان امام حسین گلپایگان اظهار داشت: خیران گلپایگانی با کمک مالی خود به یاری بخش بهداشت و درمان این شهرستان می‌شتابند.

وی گفت: به پاس تلاش و پیگیری در جذب خیران به نمایندگی از خیرین و کادر بهداشت و درمان گلپایگان نشان «شهروند گلپایگانی» به رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اهدا می‌شود.

فرماندار گلپایگان عنوان کرد: با توجه به اینکه مسیر پنج راهی و راه تیکن- اصفهان در گلپایگان از نقاط حادثه خیز شهرستان است، در یکی از این دو مسیر ایجاد پایگاه سوم اورژانس نیاز است که از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخواست همکاری برای مجوز احداث دارم.

وی با اشاره به نقش خیران در کمک به بخش آموزش خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا نصب شیرهای پدالی در مدارس شهرستان گلپایگان مطرح شد که با کمک خیرین گلپایگانی شیرهای پدالی در ۹۰ درصد مدارس شهرستان نصب شده است.

یار محمدیان گفت: با شیوع ویروس کرونا، تحصیل دانش‌آموزان تحت شعاع قرار گرفت که امکان تحصیل برای آن‌ها در فضای مجازی و از طریق برنامه شاد فراهم شد.

وی ابراز داشت: در گلپایگان ۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند برای تهیه تبلت مشکل مالی داشتند که با کمک خیرین برای ۳۵۰ دانش‌آموز تبلت خریداری شد و ۱۵۰ تبلت دیگر نیز خریداری و تا پایان سال تحویل به دانش‌آموزان اهدا خواهد می‌شود.

کد خبر 5167345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha