۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸

معاون فرمانداری خوانسار:

۸۰ تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب در  خوانسار توزیع می‌شود

۸۰ تن سیب و پرتقال با نرخ مصوب در  خوانسار توزیع می‌شود

خوانسار- معاون عمرانی فرمانداری خوانسار گفت: ۸۰ تن میوه شامل ۴۰ تن سیب و ۴۰ تن پرتقال برای شب عید خریداری و پس از اعلام نرخ مصوب در شهر و روستاهای شهرستان خوانسار توزیع می‌شود.

عبدالرضا دهاقین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با تأمین میوه شب عید در شهرستان خوانسار اظهار داشت: ۸۰ تن میوه شامل ۴۰ تن سیب و ۴۰ تن پرتقال برای شب عید خریداری و پس از اعلام نرخ مصوب در دو نقطه شهری خوانسار مجاور ترمینال سابق در بلوار معلم و ترمینال سابق گلپایگان جنب گز عصاری توزیع خواهد شد.

وی افزود: سهمیه میوه روستاهای شهرستان نیز از طریق دهیاری‌ها در میان روستاها توزیع خواهد شد.

کمبود مرغ نداریم

معاون عمرانی فرمانداری خوانسار گفت: پیرو تصمیمات ستاد تنظیم بازار و با هماهنگی فرماندار، دادستان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، جهاد کشاورزی و همکاری تولید کنندگان مرغ شهرستان همه روزه به میزان لازم مرغ گرم در تمامی مرغ فروشی‌های سطح شهر و با همکاری دهیاران در روستاهای شهرستان با نرخ مصوب هر کیلو ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود و کمبود در خصوص تأمین مرغ وجود ندارد.

وی با اشاره به توزیع حدود ۷۰ تن مرغ از دهم اسفندماه در شهرستان خوانسار افزود: مرغ منجمد در فروشگاه رفاه شهر خوانسار با قیمت هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

دهاقین گفت: توزیع شکر، روغن و برنج با نرخ مصوب و از طریق سامانه رهتاب از دیگر اقداماتی است که برای رفاه حال مردم شهرستان خوانسار انجام شده است.

کد خبر 5169742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha