۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۴

استاندار بوشهر:

مشکلات مالی باعث توقف طرح‌ها و پروژه‌ها در استان بوشهر نشده است

مشکلات مالی باعث توقف طرح‌ها و پروژه‌ها در استان بوشهر نشده است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: مشکلات مالی باعث توقف طرح‌ها و پروژه‌ها در استان بوشهر نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست مدیران استان بوشهر، به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: نکته مهم در انتخابات سال آینده، مشارکت حداکثری مردم است و موضوعی که نظام و کشور را بیمه می‌کند حضور پای صندوق رأی است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند، تصریح کرد: حضور همه سلایق و نگاه‌های سیاسی در انتخابات، زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر گفت: وظیفه ما در انتخابات، برگزاری انتخابات سالم است و اجرای دقیق قانون وظیفه همه عوامل برگزاری انتخابات است.

گراوند با بیان اینکه فضای اعتماد به جامعه با اجرای قانون و عمل به قانون محقق می‌شود، افزود: سعادت و پیشرفت کشور با عمل به قانون محقق می‌شود.

وی بیان داشت: در موضوع صلاحیت افراد، بر اساس ضوابط و مقررات عمل خواهیم کرد و دو انتخابات مهم سال آینده را با رعایت قوانین و در کمال آرامش برگزار خواهیم کرد.

گراوند با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در طول یکسال گذشته اظهار داشت: معاونان و مدیران ستادی و کارکنان استانداری در طول یکسال گذشته با وجود مشکلات عدیده از جمله شیوع کرونا، اما وظیفه راهبری امور را به بهترین شکل ادامه دادند.

وی بیان کرد: کرونا تأثیر زیادی بر همه امور اقتصادی، عمرانی داشت اما با همدلی و تلاش معاونان و کارکنان استانداری روند کاری متوقف نشد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: هر چند منکر مشکلات مالی نیستیم اما تمام مطالبات قانونی پرداخت شده و به دنبال این هستیم که کمک‌های بیشتری برای همکاران فراهم کنیم.

کد خبر 5171744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha