۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران خبر داد؛

ممنوعیت ورود و خروج خودروها با پلاک شخصی در دماوند و فیروزکوه

ممنوعیت ورود و خروج خودروها با پلاک شخصی در دماوند و فیروزکوه

دماوند- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران از ممنوعیت ورود و خروج خودروها با پلاک شخصی در دماوند و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت ترددها در شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند اظهار داشت: این شهرستان‌ها هم اکنون در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران اعلام افزود: برابر آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند در شرق استان تهران نارنجی اعلام شده و ورود و خروج خودروهای با پلاک شخصی به این دو شهرستان ممنوع می‌باشد.

سلیمان عنوان داشت: از تاریخ یکم فروردین ماه ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه تردد در این دو شهرستان برای وسایل نقلیه با پلاک شخصی ممنوع خواهد بود بود مگر اینکه وضعیت و شرایط کرونایی از رنگ نارنجی به زرد یا آبی تغییر کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران بیان داشت: ورود و خروج خودروهای با پلاک شخصی به شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند ممنوع است در صورت تردد و عدم بازگشت به محل مبدا به مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران بیان داشت: برای بازگشت مسافرانی که از قبل به این شهرستان‌ها سفر کرده‌اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده است و در صورت ادامه تردد جریمه می‌شوند.

کد خبر 5173877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامرضا رضازاده RO ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      0 0
      آیاامین آباد فیروزکوه شامل طرح تردد می‌شود