۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۱۴

معاون علوم پزشکی گلستان:

۸۳ واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند

۸۳ واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند

گرگان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۸۳ واحد صنفی متخلف در گلستان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناهید جعفری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: همزمان با تعطیلات نوروزی، نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با شدت بیشتری انجام می شود.

وی افزود: در هفته اول سال ۶۹۲ بازدید از امکنه عمومی و سه هزار و ۳۵ بازدید مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده و ۸۳ واحد متخلف هم به مراجع قضایی معرفی و دو مورد پلمب شده است.
در همین رابطه فرماندار گرگان از معرفی ٣٣ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی به اداره تعزیرات در شهرستان گرگان خبرداد.

محمد حمیدی در جلسه ستاد کرونای شهرستان، اظهارکرد: در طرح ضربت بازدید از اماکن تولید و عرضه مواد غذایی به منظور پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال از طریق مواد غذایی، در دو هفته گذشته از ١٣٠ واحد صنفی در این شهرستان بازدید بعمل آمده است.

وی افزود: ٣٣ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و وجود مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته به اداره تعزیرات معرفی شده است.

حمیدی بیان کرد: با توجه به اینکه سلامت افراد جامعه در اولویت است لذا با هر گونه تخلف در زمینه عرضه مواد غذایی فاسد و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی گفت: مردم هم می توانند در صورت مشاهده اقلام تاریخ مصرف گذشته در حال توزیع و یا عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، ضمن پرهیز از خرید، این امر را به ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مراکز خدمات جامع سلامت اطلاع دهند.

کد خبر 5176582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha