۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵

فرماندار بندرخمیر:

شبکه بهداشت در اسکله بندرپل بر وضعیت حمل و نقل نظارت کند

شبکه بهداشت در اسکله بندرپل بر وضعیت حمل و نقل نظارت کند

بندرخمیر - فرماندار بندرخمیر گفت: شبکه بهداشت در اسکله بندرپل بر وضعیت حمل و نقل دریایی و زمینی نظارت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، میرهاشم خواستار صبح یکشنبه در نشست ستاد شهرستانی کرونا بیان داشت: با توجه به ادامه دار شدن وضعیت نارنجی در شهرستان محدودیت هایی در برخی حوزه ها اعمال شده است. بر اساس تصمیمات جدید ستاد کرونای شهرستان، به جز مشاغل ضروری، مابقی اصناف فقط تا ساعت ۲۲ مجاز به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری ها و دهیاری ها موظف هستند با همکاری نیروی انتظامی و استفاده از ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج در روستاها نسبت به محدودسازی پارک ها، سواحل و دیگر اماکن گردشگری در شهرها و روستاها اقدام و از چادر زدن مسافر یا گردشگر در این اماکن ممانعت کنند.

خواستار ادامه داد: از شبکه بهداشت خواسته شده در اسکله بندرپل بر وضعیت حمل و نقل دریایی و زمینی نظارت کند.

وی در ادامه عنوان کرد: دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در مراسم عروسی همچنان سرمنشاء اشاعه و شیوع کرونا بویژه از نوع جهش یافته در شهرستان بوده است. خود برگزارکنندگان این مراسمات باید متوجه شوند که با این کار خود، به نوعی جان شهروندان را به خطر می‌اندازند.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این راستا از نیروی انتظامی خواسته شده با هرگونه همایش، تجمع و مراسم عزا و عروسی که باعث تهدید سلامت جامعه شود تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام رسمی ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان برخورد کند.

رئیس ستاد کرونا در شهرستان خمیر در ادامه با بیان اینکه طی ۱۳ ماه گذشته با توجه به شیوع کرونا، مردم شهرستان اضطراب و ناراحتی زیادی را تا رسیدن به شرایط پایدار و عادی تحمل کردند و در این راه عزیزانی را از دست دادند، افزود: اکنون ویروس جهش یافته نیز در شهرستان بر این دغدغه ها افزوده است لذا ضروری است تمامی مسئولان شهرستانی و مردم با جدیت پای کار آمده و برای بهبود وضعیت این بیماری در شهرستان تلاش کنند.

کد خبر 5176924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha