۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۳۳

استاندار گیلان:

هیچ افزایش قیمتی خارج از مصوبات تنظیم بازار نباید شاهد باشیم

هیچ افزایش قیمتی خارج از مصوبات تنظیم بازار نباید شاهد باشیم

رشت- استاندار گیلان با تأکید بر تشدید نظارت ها بر بازار، گفت: هیچ افزایش قیمتی خارج از مصوبات تنظیم بازار نباید شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان با اشاره به فشارهای اقتصادی و شیوع کرونا در سال گذشته، اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها در سال ۱۴۰۰ تلاش مضاعف برای کم کردن این فشار و سختی‌ها در جامعه و جلوگیری از هر گونه افزایش قیمت در سطح بازار است.

وی با تأکید بر اینکه نباید شاهد هیچ گونه افزایش قیمتی خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان باشیم، افزود: یکی از اقدامات مثبت ستاد تنظیم بازار استان گیلان مدیریت و کنترل قیمت مرغ بر اساس نرخ مصوب بوده است.

استاندار گیلان در ادامه بر تشدید نظارت‌ها بر بازار و واحدهای صنفی تأکید کرد و گفت: حفظ قیمت بر اساس نرخ مصوب و کنترل آن جز اولویت‌ها است.

وی با اشاره به انجام بیش از ۲۰۰ هزار مورد بازرسی در سال گذشته، اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نظارت‌ها باید تشدید شود.

زارع با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان نداریم، افزود: قطعاً با تقویت و تشدید نظارت‌ها بر بازار می‌توانیم مانع ایجاد خلاءها در میان عرضه و تقاضا شویم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: باید تکمیل و بهره برداری از واحدهای تولیدی در استان گیلان را تسریع کنیم زیرا با راه اندازی واحدهای جدید شاهد افزایش تولید به ویژه در بخش کالاها اساسی و مورد نیاز شهروندان خواهیم بود.

استاندار گیلان تأکید کرد: از همین امروز باید برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی و اقدام کنیم،

کد خبر 5178248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha