۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

فرماندار بندرترکمن:

آتش سوزی درختچه های گز بندرترکمن مهار شد

آتش سوزی درختچه های گز بندرترکمن مهار شد

بندرترکمن- فرماندار بندرترکمن گفت: آتش سوزی توده های درختچه های گز در مجاورت مجموعه سوارکاری بندرترکمن با حضور محیطبانان و ماموران آتش نشانی منطقه مهار و جلوی گسترش حریق گرفته شد.

سید صادق شیرنگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آتش سوزی توده های درختچه های گز در مجاورت مجموعه سوارکاری این شهرستان با حضور محیطبانان و مامورلن آتش نشانی منطقه مهار و جلوی گسترش حریق گرفته شد.

فرماندار بندرترکمن توضیح داد: این حریق حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه در درختچه زارهای جنوب شهر ترکمن به وقوع پیوست که بر اثر آن چند اصله درختچه گز و حدود دو هزار متر از پوشش سازیل و علفزارهای یکساله منطقه دچار حریق شد.

وی گفت: براساس گزارشات حریق به صورت تعمدی انجام شده و تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل حریق در دست انجام است.

شیرنگی ضمن تاکید بر بسته بودن راه های منتهی به تفرجگاه های ساحلی این شهرستان اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی کرونا اهالی منطقه تقاضا می شود از حضور در مناطق تفرجگاهی پرهیز تا زمینه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تسریع شود.

مدیر مجموعه سوارکاری بندرترکمن هم گفت: برخی معتادان متجاهر برای سرقت فنس های میدان سوارکاری قبلاً هم اقدام به آتش زدن پوشش گیاهی منطقه می کردند تا بتوانند فنس و پایه های فلزی مجموعه را به سرقت ببرند.

یوسف قزل افزود: قبلاً تعدادی از متهمان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 5179073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha