۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱

با حکم رئیس سازمان امور دانشجویان؛

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان دانشجویان منصوب شد

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان دانشجویان منصوب شد

رئیس سازمان امور دانشجویان با صدور حکمی سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده به سمت سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب شد.

متن حکم سید فردین تقی زاده به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که بر اساس راهبردهای دولت تدبیر و امید و اهداف، خط مشی‌های سازمان و برنامه‌های عملیاتی آن معاونت و همکاری کلیه همکاران در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقا و تعالی هر چه بیشتر امور پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان با رعایت مقررات و ضوابط، گام‌های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام شایسته مأموریت محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و مسئولیت معاونت‌های امور دانشجویان، برنامه ریزی و معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

گفتنی است پیش از این علی پرهیزکار مسؤلیت معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان را بر عهده داشت که به افتخار بازنشستگی نائل شد.

کد خبر 5179942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha