۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹

سراج:

اجازه نمی‌دهم ویروسی وارد نیروهای مسلح شود

اجازه نمی‌دهم ویروسی وارد نیروهای مسلح شود

دادستان قضایی استان تهران گفت: امیدوارم بتوانیم با نیروهای مسلح همکاری لازم را داشته باشیم و دنبال این هستیم اجازه ندهیم ویروس وارد نیروهای مسلح شود و پیشگیری لازم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر سراج، دادستان نظامی استان تهران در آئین معارفه خود به عنوان دادستان نظامی استان تهران عنوان کرد: خدا را شاکرم که در خدمت نیروهای مسلحی هستم که امام زمان و ولی فقیه زمان فرمانده آنها است.

دادستان نظامی استان تهران خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما رکن رکینی از نظام هستند که نقش به سزایی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته‌اند.

وی گفت: ما همراه و هم طرف نیروی مسلح هستیم و هر جا مشکلی باشد قطعاً خدمت نیروهای مسلح هستیم و همراه آنها خواهم بود.

سراج اظهار کرد: ٤٢ سال سابقه قضائی دارم و در همه قسمت‌های دادسرا، دادگاه، دیوان و دادستانی کل حضور داشتم و بعد از رسیدگی به پرونده سه هزار میلیاردی با اصرار ریاست سازمان بازرسی را پذیرفتم.

دادستان نظامی استان تهران اظهار کرد: بنا نداشتم بنا به دلایلی ادامه همکاری دهم اما به دلیل رودربایستی با ریاست قوه قضائیه موفق نشدم.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم با نیروهای مسلح همکاری لازم را داشته باشیم و دنبال این هستیم اجازه ندهیم ویروس وارد نیروهای مسلح شود و پیشگیری را انجام دهیم و اگر ویروس وارد شد و اقدامی انجام داد قطعاً و با شدت برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم حتی برای یک نیروی مسلح ما از طرف افراد ناباب مشکلی ایجاد شود.

سراج در پایان گفت: همه هم و غم ما این است که ترک فعل را جدی بگیریم. باید ترک فعل‌ها بررسی شود.

کد خبر 5182426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha