۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خبر داد:

جزای میلیاردی برای متخلفان در طرح نوروزی

جزای میلیاردی برای متخلفان در طرح نوروزی

قزوین-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به ۳۳۲ پرونده در طرح تسهیل کسب و کار نوروزی و جریمه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متخلفان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین هوشنگ محمدی اظهار کرد: طرح تسهیل کسب و کار نوروز ۱۴۰۰ سازمان تعزیرات حکومتی که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته با همکاری دستگاه‌های نظارتی همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، دامپزشکی، وزارت بهداشت و سایر سازمان‌های ذی ربط آغاز شده بود در روز شنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری پایان یافت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در این طرح تعداد ۸۱ تیم گشت مشترک اعزام و تعداد ۳۲۲پ رونده در خصوص کالا و خدمات ۵ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ۵ پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار امسال و اینکه هدف اجرای این طرح پیشگیری از تخلفات و تسهیل کسب و کار بوده، اکثر واحدهای متخلف با دریافت تذکر و اصلاح موارد تخلف مانع زدایی شدند.

محمدی بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، فعالیت گشت‌های مشترک با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیری و برخورد با تخلفات به ویژه در صنوف مرتبط با مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تخلف مرغداران از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۱۳پ رونده رسیدگی شده و محکومیت ریالی بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال بوده است و طی گشت‌های مشترک برگزار شده بیش از ۳۰۰ کیلو گوشت مرغ کشف و ضبط شده است. گشت‌های مشترک طرح نوروزی امسال نسبت به دوره گذشته در حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.
 

کد خبر 5182583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha