۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

۲۵۹۱ خودرو ناقض قانون در زنجان جریمه شدند

۲۵۹۱ خودرو ناقض قانون در زنجان جریمه شدند

زنجان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری دو هزار و ۵۹۱ خودرو ناقض قانون در استان زنجان اعمال قانون شدند.

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در زنجان به خوبی اجرا می‌شود، گفت: از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح ترددهای درون شهری در زنجان ممنوع است.

وی اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری دو هزار و ۵۹۱ خودرو ناقض قانون در استان زنجان جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ نیروی پلیس برای کنترل تردد مردم در ۳۱ نقطه استان همکاری لازم را دارند، گفت: تنها هدف پلیس از اجرای محدودیت‌های تردد رفع و ریشه کنی بیماری کرونا است و در راستای تحقق این مهم مردم باید همکاری لازم را بکنند.

مظفری تاکید کرد: ۲۲ دوربین در زنجان تردد درون شهری را ثبت می‌کنند و رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ابراز داشت: امیدواریم با ریشه کنی بیماری کرونا محدودیت‌ها در استان هم برداشته شود.

کد خبر 5184318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha