۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

رئیس بسیج مستضعفین:

سال ۱۴۰۰ زمان پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است

سال ۱۴۰۰ زمان پیروزی کشور در عرصه اقتصادی است

رشت- رئیس بسیج مستضعفین سال ۱۴۰۰ را سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی دانست و گفت: امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بُعد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی صبح پنج شنبه در جریان بازدید از یک واحد تولیدی و صنعتی در رشت با بیان اینکه گیلان سرزمین مردان و زنان علوی و رزمندگان جبهه‌های دفاع مقدس است، گفت: امروز در عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی از سوی دشمن نابکار، جنایتکار هستیم که نظام سلطه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به محصولات تولید شده در این واحد تولیدی، بیان کرد: این واحد کپسول اکسیژن و کپسول آتش نشانی تولید می‌کند که هر دو این محصولات در حوزه سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه امروز کارگاه‌های تولیدی کشور یک قطعه‌ای از جامعه‌ای هستند که زیر علم امام عصر زندگی می‌کنند، افزود: کشور ما ظرفیت‌های بزرگی از جمله جغرافیایی، انسانی، علمی، انرژی، آب و هوا، تعداد همسایگان و تجربه این مردم فداکار را دارد.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم ما نباید در تأمین نیازهای خود مشکل داشته باشند، اضافه کرد: همه باید یک جبهه باشیم و از تولید حمایت و عرصه تولیدات کارخانجات در سراسر کشور را تسهیل کنیم و علاوه بر تأمین نیاز داخلی مسیر صادرات را نیز تسهیل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر ایجاد اشتغال، تقویت ارزش پول ملی و بالا بردن رفاه زندگی و معیشت مردم به ویژه کارگران تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج از برنامه‌ها و فعالیت‌های تولیدی حمایت می‌کند، تصریح کرد: نباید در وضعیت فعلی متوقف شویم بلکه تعیین چشم‌انداز و تعیین نقشه راه تولید ضروری است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ سال پیروزی کشور در عرصه اقتصادی بوده و امسال آغاز تاریخ جدید در توانمندی و اقتدار ملت ایران در بعد اقتصادی است.

کد خبر 5184365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha