۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۴۶

رئیس اداره محیط زیست رودبار:

شکارچی بز و کَل در رودبار دستگیر شد

شکارچی بز و کَل در رودبار دستگیر شد

رودبار- رئیس اداره محیط زیست رودبار گفت: شکارچی ای که اقدام به شکار بز و کَل کرده بود به همراه دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز دستگیر شد.

علی فرهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اقدام مجرمانه یک شکارچی و شکار یک رأس بز کوهی در کوهستان‌های رودبار، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: پس از اطمینان از وجود ادوات جرم و بقایای لاشه شکار با دریافت حکم قضائی، با همکاران پلیس اطلاعات نیروی انتظامی شهرستان مخفیگاه فرد متخلف را مورد تفتیش و بازرسی قرار دادند.

فرهی در ادامه با اشاره به همراهی پلیس اطلاعات و مأموران نیروی انتظامی و دستگاه قضای شهرستان رودبار در این شناسایی و دستگیر فرد متهم، اضافه کرد: بقایای لاشه و شاخ شکار شده گونه کل و بز و همچنین دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از مخفیگاه متخلف کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این شکارچی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده است، ادامه داد: جریمه اولیه ضرر زیان شکار گونه کل و بز هر رأس ۲۵۰ میلیون ریال که علاوه بر این جریمه، جرایم و مجازات‌های دیگری نیز از سوی مقامات قضائی برای این متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 5188161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha