۲۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۶

فرماندار صومعه سرا: 

۲۴۴ تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند صومعه سرایی اهدا شد

۲۴۴ تبلت و گوشی به دانش آموزان نیازمند صومعه سرایی اهدا شد

صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا به اهدای ۲۴۴ گوشی و تبلت به دانش آموزان کم برخوردار اشاره کرد و گفت: این اقدام با مشارکت خیران صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال سید محمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به اینکه آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه جوامع است، افزود: اجرایی شدن ۹۵ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش بیانگر نقطه قوت همکاران در این نهاد آموزشی است.

وی با بیان اینکه معلمان در شرایط کرونایی حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند، اضافه کرد: مدارس تعطیل شد اما آموزش هیچگاه تعطیل شدنی نیست و ما همچنان شاهد زحمات معلمان و آموزش مستمر دانش آموزان هستیم.

سید محمدی به اهدای ۲۴۴ گوشی و تبلت به دانش آموزان کم برخوردار در سطح صومعه سرا اشاره کرد و گفت: اهدای این تعداد گوشی و تبلت اقدام قابل توجهی بوده که عمدتاً با مشارکت خیرین صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات معلمان، افزود: در شرایط کرونا معلمان بیش از پیش درگیر آموزش هستند به گونه‌ای که بیشترین ساعت روز را به امر آموزش اختصاص می‌دهند.

فرماندار صومعه سرا با تاکید بر ضرورت حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار، تصریح کرد: لازم است در راستای توسعه عدالت آموزشی هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان در مناطق محروم پیگیری شود.

سید محمدی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد هستیم اکثر مناطق کشور حالت فوق العاده و قرمز قرار دارند، ادامه داد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان و شهرستان رو به افزایش است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان صومعه سرا بستری هستند.

فرماندار صومعه سرا خواستار رفتار مسئولانه شهروندان عزیز در برابر سلامتی خود، خانواده و همشهریان شد و گفت: بی توجهی و بی مبالاتی در مقابل کرونا نگران کننده است.

سید محمدی با بیان اینکه بی توجهی مردم خطری جدی است، تصریح کرد: در این راستا هیچکس ایمن تر از خود انسان نیست.

کد خبر 5190070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha