۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:

کرامت و عزت داوطلبان در اعلام تعیین صلاحیتها مورد توجه قرار گیرد

کرامت و عزت داوطلبان در اعلام تعیین صلاحیتها مورد توجه قرار گیرد

کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کرامت و عزت داوطلبین انتخابات در امر اعلام تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات شهر و روستا مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تبعیت از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا واجب است.

وی با اشاره به اینکه از جمله مصادیق تقوا دیانت و عدالت اجتماعی است، ابراز داشت: در مقابل تقوا ظلم و پلیدی است که باعث زشتی روح و روان آدمی می‌شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و فعالیت هیئت‌های اجرایی و نظارت در تعیین صلاحیت‌ها تصریح کرد: باید سعی شود در تعیین صلاحیت‌ها با حسن ظن و رعایت اصل سلامت گزینش انجام شود.

وی با بیان اینکه دلایل آشکار در نفس سلامت باید باعث رد صلاحیت داوطلب شود، بیان داشت: در گزینش داوطلبین کرامت و عزت انسانی توسط افراد تصمیم گیرنده باید موردتوجه قرار گیرد.

آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه باید در تصمیم، رفتار و گفتار خود خدا را مدنظر قرار دهیم، گفت: حکومت الهی بر مبنای آرمان‌های انبیا و اولیای خداست و جمهوری اسلامی هم بر این مبنا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه جامعه ما ایمانی و قرآنی است، افزود: البته در برخورد با افراد منافق و کسانی که منافع مردم و کشور برای آنها مهم نیست باید با شدت رفتار کرد.

کد خبر 5191416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha